Julkort

Igår så försökte vi oss på att fota årets julkort och även om jag tycker att de är fina för att jag tycker att mina barn är gulliga, kläderna spexiga och själva miljön som vi skapade var mysig så insåg jag ganska snabbt att vi skulle behöva göra om dem om jag ska bli nöjd. Det största problemet var att tyget i bakgrunden inte täckte upp tillräckligt stor yta vilket gör att jag skulle behöva beskära dem mer än vad jag vill. Vi hade dock en rolig stund och nu vet jag hur jag ska försöka göra nästa gång.

 

Leave a Reply

